Telefon: 55 615 10 32 (08:00-15:00)    E-mail: kontakt@hitysprzedazy.pl

    Zwrot i wymiana

    Klient w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.

    Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Ponadto musi być wysłany w oryginalnym opakowaniu.

    Procedura zwrotu wygląda następująco:

    Krok 1 Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji

    Krok 2. Odesłanie produktu, paragonu oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji na adres: DROPLEAD SP Z O O, ul. 1 maja 54, 82-300 Elbląg

    Reklamacja nie zostanie przyjęta a produkt odesłany jeżeli:

    a) Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy wcześniej elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji

    b) W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji

    c) Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki

    d) Nie zostanie dotrzymany termin 14 dni na zwrot

    Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(8-15): 55 615 10 32, oraz e-mailową: kontakt@belook.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.

    Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Koszt wysyłki ponosi nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

    Reklamacja

    Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo klient może skorzystać z możliwość gwarancji. Na nasze produkty oferujemy 24-miesięczną gwarancję.

    Gwarancja nie jest ważna w przypadku:

    • uszkodzeń fizycznych
    • zużycia spowodowanego użytkowaniem
    • wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu

    Procedura reklamacji wygląda następująco:

    Krok 1 Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji

    Krok 2. Odesłanie produktu, paragonu oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji na adres: DROPLEAD SP Z O O, ul. 1 maja 54, 82-300 Elbląg

    a) Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy wcześniej elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji

    b) W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji

    c) Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki

    Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(8-15): 55 615 10 32, oraz e-mailową: kontakt@belook.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.

    Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Koszt wysyłki ponosi nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

    Updating…
    • Brak produktów w koszyku.